De ce mi-e greu sa ma despart de locul meu de munca?

Am aproape 5 ani de cand lucrez in fabrica, o fabrica de confectii metalice unde poluarea este la cote maxime, nesimtirea „sefilor” la fel si multa munca fizica. De cinci ani am suportat toate acestea (si multe altele) si am ajuns la momentul cand sunt decis sa parasesc acest loc de munca. De ce oare imi vine insa greu, cu toate ca aici mi-am distrus sanatatea, aici mi-am pierdut o parte frumoasa din viata? Poate din obisnuinta, sau poate doar pentru ca sunt roman – si cum am citit curand, romanii nu prea isi schimba locul de munca (fata de straini – sau ceilalti europeni). Insa sper cat de curand sa gasesc ceva nepoluant, ceva care sa imi placa si care sa ma satisfaca financiar. Sper sa dau de un colectiv cu care sa ma inteleg bine (cu toate ca stiu ca peste tot este si ceva rau) si cu mai putini sefi. Oare imi va parea rau ca am plecat de aici? Sper ca nu…sper sa fie de bun augur alegerea facuta – pentru o viata mai buna.

Lasă un răspuns

