13, zi cu ghinion si pentru mine…

Pentru prima data in viata mea pot zice ca intr-adevar 13 a fost zi cu ghinion si pentru mine. Pentru prima data am regretat ca respir in aceasta zi urata. S-a dovedit urata la final, dupa ce mi-am dat seama prin cate trecusem.

Am inceput de dimineata cu o somnolenta si o durere de masea, ca mai apoi sa continui cu o durere de cap. Pe urma am continuat la locul de munca, in fabrica – totul a mers atat de greu ca nu puteam sa imi imaginez ce ma tine pe loc. A fost o zi urata si la munca.

In final, dupa ce ies de la servici, la ora 22.00, gasesc masina in parcare cu roata desumflata (pana). Si exact acum cand ma grabeam sa prind si eu o parte din meciul Stelei cu Galatasaray. Schimb roata si ma duc repede pe acasa pentru a ma spala si schimba ca mai apoi sa ajung in Copou, la o terasa unde trebuia sa ma intalnesc cu prietenii mei sa vedem meciul. Am prins doar finalul. Surpriza cea mare (care de altfel a pus si capac la toate) a fost faptul ca, in momentul cand am dorit sa inchid masina, aceasta nu se mai inchidea. S-a defectat sistemul de inchidere centralizat. Si culmea, usile deschise, portbagajul inchis (si trebuia sa dau din portbagaj ceva unui prieten – am amanat pentru a nu stiu cata oara). Ramane ca pentru data de 14 sa ma adun, sa ma calmez si sa reusesc sa le rezolv incetul cu incetul pe toate. Si sper ca 14 sa nu fie la fel ca 13.

Lasă un răspuns

