Cum aratam cand mi-am bagat cutitul in limba…

Curiozitatea e mare cand auzi asa ceva – cutitul bagat in limba. Bineinteles ca eu nu am facut asa ceva, insa, stiind faptul ca un articol ca sa fie citit trebuie sa aiba un titlu care sa atraga, am ales si eu ceva „soc”. Si cum daca as fi zis ceva „cuminte” nu ar fi interesat pe nimeni, am ales si eu ceva „nebuneste”.

Si uite asa, cele mai multe articole sunt cele care au titlurile socante, cu toate ca articolele sunt „zero” din punct de vedere cultural, real, sau chiar nu intereseaza deloc cititorii, dar titlul ii atrage.

In fine, ca sa nu dau si eu in zona zero, am sa scriu imediat despre posibilitatile turistice ale Iasiului. Avem un oras frumos din punctul de vedere al arhitecturii, un oras cultural, un oras cu destule parcuri, un oras religios – cu multe biserici si manastiri si nu in ultimul rand, avem vise – spre ceva mai bun, cum ar fi acea gradina zoologica de la Breazu care se doreste pe viitor a fi un alt punct forte de atractie a turistilor.

Mai nou, am citit chiar azi in presa cum ca primaria a alocat un fond special pentru a se face un cd cu filmulete despre Iasi. E o idee foarte buna pentru a starni interesul turistilor si nu in ultimul rand chiar al iesenilor, pentru ca sunt foarte multi ieseni care nu au vizitat niciodata muzeele, manastirile sau chiar Gradina Botanica.

Pe langa acel Cd, cred ca ar mai trebui facute brosuri, panouri la intrarea in oras si alte obiecte promotionale de prezentare a punctelor importante care trebuiesc vizitate.

Sper ca nu v-am plictisit, dar avem un oras foarte frumos si astfel aleg sa imi bag cutitul in limba pentru Iasi.

Lasă un răspuns

