Carrefour Romania fura iesenii la casa de marcat

Astazi am fost pana in Carrefour Iasi si am facut cateva cumparaturi – in special alimente. Am vazut la oferta „Triunghiuri cu sunca Del”  – cumparand 4 bucati, pretul per bucata iese numai 2,25 iar in total 9,00 lei. Daca caserita nu s-ar fi incurcat si ar fi listat pe bon de cateva ori acelasi aliment, nu mi-as fi dat seama ca pretul era umflat si cel din reclama sau de la raft nu era real. Astfel, pe bon mi s-a pus pretul cu care am cumparat de fapt branza topita Del – 9,89 lei

Atentie mare ieseni la buzunar. Nu la hotii de buzunar, la marele supermarketuri, ele fura fara masura.

Acum ma duc la OPC, ramane sa vin cu alte detalii pe urma.

Lasă un răspuns

