Ma vei ierta vreodata?

Nu intotdeauna e o solutie ca doua suflete sa creasca pe aceeasi tulpina daca nu se inteleg…mai degraba sa respire separat dar sa se poata saluta si pe viitor. Sper ca veti intelege mesajul.

Mi-aduc aminte ca acum cateva zile trecusem pe inserate pe langa un cuplu care, din cate se observase, avusesera o cearta puternica, care a cauzat pagube – inimi distruse, figuri deformate, ochi umflati de lacrimi si voci ragusite de la tipat. Erau doi tineri care din cate mi-am imaginat eu au sistat relatia. Nu va pot spune care sunt motivele, insa stiu ca unul din ei dorise sa ceara explicatii, poate nedorind sa accepte despartirea si sa se razbune. Finalul a fost urat …cerandu-si unul altuia iertare.

Am scris candva o poezie care se potriveste perfect aici, si de aceea o voi posta. Sper sa va placa:

Te voi ierta…murind

 

cand sufletul meu nu va mai bate,

cand viata mea nu va mai arde,

 cand cerul meu se va-ntuneca si soarele nu va mai rasari,

atunci probabil ca te voi ierta si eu voi muri,

iubindu-te…

 

voi lacrima si va ploua,

voi fi trist si va mai cadea o stea,

voi tresari de fiecare data cand voi vedea o alta fata

 si-apoi nu voi mai fi,

                        murind…

Lasă un răspuns

