Masini in paragina pe Splai Bahlui Alexandru – foto

Am scris ieri despre masinile aflate pe strada de pe Splai Bahlui pe partea cu strandul de pe strada Cicoarei. Astazi am mers si am facut poze la o parte dintre ele. Pe langa asta, am descoperit inca 3 masini aflate intre Splai Bahlui Alexandru si intersectia de la Zimbru.

Pozele spun totul. Si speram ca vor fi ridicate pentru a da un aspect frumos Iasului.

in ordine, dinspre Podul din Mircea cel Batran pana in intersectia de la Zimbru:

un oltcit folosit drept magazie de depozitare.

Si 3 masini de la Splai Bahlui spre intersectia din Zimbru. am facut poze doar la 2:

o masina care are rolul de a tine umbra cainilor de pe strazi

Aceasta masina pare sa fi intrat deja in randul celor uitate si fara drept de a mai circula pe strazile orasului. Si multe altele asteapta la rand sau deja au intrat in aceasta categorie dar nu le observa nimeni, fiind bine ascunse.

Lasă un răspuns

