Blogul Saptamanii

Dupa o zi in care am fost mult mai vesel fata de obicei, dupa o zi in care am jucat si eu fotbal cu prietenii mei (dupa vre-o 2 ani), dupa o zi in care am condus iarasi (dupa 2 saptamani de la accidentul cu politistul care a intrat in mine), am revenit acasa si am ramas sincer surprins cand am dat sa citesc noile stiri aparute pe newsiasi.ro. Am fost selectat ca fiind blogerul saptamanii, dupa ce saptamana trecuta fusese selectat prietenul meu Catalin Ivan. Am zis candva ca il iau drept model politic, uite ca si ca bloger mi-a fost model si am reusit sa fiu si eu selectat o data ca avand blogul cel mai bun – in saptamana care a trecut. Tin sa ii multumesc lui Catalin, si tin sa multumesc celor care m-au citit, si nu in ultimul rand celor care m-a selectat pentru „Blogul saptamanii”. La mai multe articole bune, doar atat imi pot dori.

Lasă un răspuns

