Am uitat sa mai cobor din tramvai…

De o saptamana de zile fac tratament la Policlinica Nicolina pentru o durere la spate. Astazi, chiar la o saptamana de cand am inceput tratamentul, stand la cabinet, am auzit o discutie intre doua doamne mai in varsta. Prima doamna ii spune celei de-a doua doamna – Stii „Marie(numele sunt fictive), am ajuns sa nu imi mai dau seama ce fac. M-am dus intr-o zi la Dancu sa iau cateva sticle de apa de la izvor, (doamna stand in Doi Baieti) si la intoarcere am uitat sa mai cobor din tramvai. Cand mi-am dat seama (prin centru) – nu am mai coborat. M-am dus pana la Gara si am asteptat ca tramvaiul sa ajunga inapoi in Doi Baeti. (doar pensionarii au liber de la primarie si nu era o problema o plimbare in plus). La care cea de-a doua – mie imi zici? ca ieri nu stiam cum trebuie sa ma duc la munca (isi uitase programul – dimineata sau dupa amiaza).

Acum, eu le dau dreptate celor doua doamne. Uitam noi, care suntem tineri – d-apai dumnealor. Cu atatea probleme in tara asta e si normal, numai sa nu uitam cum ne numim si unde locuim, ca atunci chiar ca ar fi grav! Ca pentru ce traim oricum nu stim – nu ca am uitat, dar nu am stiut niciodata.!

Lasă un răspuns

