Haideti sa ne unim fortele pentru un scop umanitar

http://dariasarbu.uv.ro/site/

Daria are doar 11 luni şi suferă de o formă severă şi extrem de rară de hipercolesterolemie având colesterolul LDL de aproape 1000 mg/dl (valorile normale sunt intre 50 si 100 mg/dl), fapt pentru care are nevoie de o intervenţie chirurgicală în străinătate al cărei cost este de 85.000 de euro.

Speranţa de viaţă a unui tânăr care are colesterolul de 500 mg/dl este de 20-30 de ani, a unui bebe care are colesterolul de 1000 mg/dl … nu vrem să ne gândim, pentru că Daria cu ajutorul bunului Dumnezeu, al nostru, al rudelor, al prietenilor, al colegilor şi al dumneavoastră va strânge aceşti bani.

 

Conturi deschise la BRD Iaşi (cod SWIFT: BRDEROBU):

– RO96BRDE240SV01597572400 pentru RON
– RO88BRDE240SV01597732400 pentru EUR
– RO46BRDE240SV24567202400 pentru USD
Titular cont: SÎRBU CONSTANTIN FLORIN

Florentina şi Florin Sîrbu

umanitar@organizatiaemma.ro  – voi trimite si la Organizatia E.M.M.A. pentru Daria. trimiteti si voi. cu cat trimitem mai multi, cu atat mesajul va fi mai receptiv.

6 gânduri despre „Haideti sa ne unim fortele pentru un scop umanitar

  1. […] şi pe Oana Anesia) şi mi-a atras atenţia un articol: Haideţi să ne unim forţele pentru un scop umanitar. Nu mă aşteptam să fie scris de un tânăr domn. Se numeşte Florin. M-am întors să iau […]

  2. Andrei Lazar 07/07/2008 la 11:26

    intre timp am reusit sa scriu la Fundatia lui Gigi Becali si acum incerc sa dau de Fundatia lui Cristian Chivu, pentru ca am auzit la stiri ca banii stransi de nunta vor fi donati Fundatiei sale care vor fi acordati ca ajutor.

  3. Andrei Lazar 07/07/2008 la 11:30

    Sper sa reusesc…

  4. isabellelorelai 07/07/2008 la 11:51

    Să mă ierţi, ANDREI, am modificat…
    Tot ieri m-am uitat şi eu pe net, dar am văzut că fundaţia lui Chivu se ocupă de tineri merituoşi, olimpici, sportivi etc.
    La fundaţia Becali trebuie depus dosarul Dariei, cu toate documentele medicale. La mine pe blog vine o doamnă, Ioana, care a depus dosarul acolo şi a obţinut banii pentru operaţia fetiţei ei, la INI Hanovra (operaţie pe creier). Am scris şi la Becali, de multe ori, pentru multe cazuri, dar fără documente nu se rezolvă nimic. Dacă vrei să mai faci ceva, fă în aşa fel încât cazul să apară în presa locală. La Deva, de exemplu, jurnaliştii s-au unit şi au strâns bani pentru Raluca Topor (leucemie) şi Florin Ierulescu (endocardită), două cazuri disperate.

  5. isabellelorelai 08/07/2008 la 18:57

    Andrei, eu sunt din Bucureşti, am înţeles că vrei să împarţi fluturaşi în parc.
    Uite aici am găsit un student din Iaşi care a făcut anunţul despre Daria, poate vorbeşti cu el
    http://cristianchiribau.wordpress.com/2008/07/07/ajutati-o-pe-daria

  6. isabellelorelai 08/07/2008 la 19:04

    Şi mai vreau să îţi arăt ceva. Acest blog
    http://sminchy.wordpress.com/2008/07/06/taking-over-povestea-dariei
    Este blogul jurnalistei Andreea Sminchise de la Jurnalul Naţional. Dacă te uiţi la comentarii ai să vezi că doamna de care îţi vorbeam, Ioana, s-a întors din Germania, de la operaţia fiicei ei, şi a cerut Andreei numărul de telefon al familiei. Cred că îi sfătuieşte cum să depună dosarul la fundaţia Becali.

Lasă un răspuns

