Politia ieseana isi face treaba? Cand? Unde?

Am trecut astazi prin intersectia de la 1 Mai, acolo unde duminica (stand la semafor) am fost acrosat de autoturismul unui politist. Dar despre acest lucru mai putin vreau sa vorbesc (nu e o amintire placuta pentru mine pentru ca masina mea e si acum in service si cine stie cat va mai dura pana cand voi circula iar pe strazile Iasului, pana atunci mi-am facut abonament la RATP).

Ceea ce m-a indignat pe mine a fost altceva. O masina parcata exact la colt de intersectie, acolo unde banda este semnalizata cu semafor intermitent „sageata verde’ pentru la dreapta(spre Fundatie). Si cum banda era ocupata de un „nesimtit” caruia nu i-a pasat ca se facea un rand de nu mai stiau soferii cum sa se incadreze pentru directiile dorite, i-am facut repede poza. Dar ce m-a indignat si mai tare e faptul ca la celalat colt de intrsectie (cum vii din Pacurari spre Fundatie) era stationata masina celor care ar trebui sa aiba grija ca legea sa fie respectata. Cum sa il mai injur eu pe ala cand chiar masina politiei era stationata la mai putin de 50m de intersectie? Ce aveam sa fac? Sa merg si sa le zic – Domnilor agenti de Politie, va rog sa faceti ceva ca masina respectiva sa nu mai blocheze intersectia? Daca ma credeti ca mi-a fost „sila” sa ma mai gandesc ca in Romania exista o anume Institutie care ar trebui sa aiba grija ca legea sa fie respectata si in schimb ei sunt primii care nu o respecta!

Autoturismul care este „parcat” neregulamentar cu numar de inmatriculare: IS 06 RSM

Si acum… masina Oamenilor legii – stationata (doar isi faceau treaba  – chiar la colt de intersectie, pentru ei legea nu se aplica).

Autoturismul Politiei cu numarul B 51 WMB (la datorie)

Lasă un răspuns

