La despartire

Aceste versuri nu-mi apartin, dar mi-au placut enorm. Mi le-a trimis cineva candva si le-am pastrat. Acum le-am recitit si le-am postat pentru a fi citite si de altii.

 

Doar daca aerul nu pot sa-l mai respir
Stiu prea bine…ne-am certat dar inca ne dorim
Si imi apasa fiecare minut ce trece si nu-s om
N-am crezut ca nici adio nu o sa vrei sa-mi spui

Puteai sa faci sa nu ma mai doara asa
Sa nu-mi planga inima

Puteai sa faci sa nu se termine asa
Nu e vina mea

Puteai sa faci sa n-aflu greseala ta
Nu stii cat m-a durut
Puteai sa faci sa nu platim pentru ea
Doare ca ne-am pierdut

 

Frig imi e nimic nu ma poate incalzi
Imi jur mie ca in viata nu voi mai iubi
E grea uitarea doare singuratatea din vina ta
Stiu ca-ti pare rau dar n-am puterea de-a continua

Puteai sa faci sa nu ma mai doara asa
Sa nu-mi planga inima
Puteai sa faci sa nu se termine asa
Nu e vina mea


Puteai sa faci sa n-aflu greseala ta
Nu stii cat m-a durut
Puteai sa faci sa nu platim pentru ea
Doare ca ne-am pierdut

Si nu mai vreau sa te mai ascult chiar de-ti doresti sa vii inapoi
Si nu mai vreau o clipa sa uit greseala ta te-a rupt de noi doi

Lasă un răspuns

