Imagini de vacanta…

In concediul acesta am avut bucuria sa calatoresc spre Italia, in vizita si pentru a merge la mare acolo. In urma au ramas amintirea clipelor petrecute si imaginile surprinse de aparatul de fotografiat. Probabil prea multe cuvinte vor fi in zadar pentru ca imaginile vor spune aproape totul.

Sa vedem: pe traseul Romania – Ungaria – Austria – Italia  – si tot Romania noastra draga

Romania: la plecare nimic nu anunta acele inundatii ce dupa plecarea mea s-au abatut asupra tarii. Totul era intr-o raza de soare care te indruma sa mergi cat mai repede la mare. Ce am vazut in treacat. Va voi arata si voua ceva-ceva din ceea ce am surprins noi in treacat.

Palatul Culturii din Tirgu Mures

Palatele rromilor din Romania

Imagini din Timisoara:

Bega… Canalul Bega (navigabil)

Ungaria: Cuvinte de lauda pentru aceasta tara de la mine vor fi foarte putine, fiind amendat chiar dupa ce am trecut vama de la romani (pentru cei ce calatoreau pe bancheta din spate a masinei fara a purta centura – si oricum daca nu era asta problema, tot am fi primit amenda pentru ceva – asa ca: mii de multumiri celor doi “militieni unguri” care se prefaceau la inceput ca nu inteleg romana si dupa ce ne-au amendat au dat-o pe romana. Multumesc mult Ungaria. Sunteti in UE? Am sa arat cum arata steagul UE la un spital din Ungaria:

Asa arata steagul UE la un spital din Ungaria: Cat respect pentru Uniune:

Si ca sa nu fiu rau pana la capat, sa stiti ca drumul din Ungaria (autostrada) este foarte bun. Insa, sa nu alimentati autovehiculele de la Statiile Peco de pe teritoriul lor, pentru ca eu am patit-o, punana benzina incat abia puteam merge cu 30 la ora, noroc ca mai aveam GPL. Si sa stiti ca domnisoarele de la incasari sunt mereu pregatite sa va fure. Am fost de fata cand s-a petrecut un astfel de caz cu un domn arab.

Austria: Despre statul austriac numai cuvinte de bine, despre strazile si autostrazile sale as putea chiar spune cu mana pe inima ca sunt cele mai bune din toate tarile pe unde(pana acum) am avut bucuria sa calatoresc. Gneratoarele eoliene austriece de la distanta iti dau o bucurie in suflet (mai ales vazute noaptea). Si cred ca mai sunt si multe altele de spus despre Austria, dar pentru ca nu am apucat sa vizitez aici nimic (muntii, orasele si altele) nu pot spune nimic mai mult.

Italia: Veti fi intampinati chiar de la intrare in Italia de barierele unde va trebui sa luati biletul pentru taxa de autostrada, cu care, la iesire de pe autostrada veti plati. In rest, atentie mare sa nu va rataciti pentru ca veti intra de pe o autostrada pe alta, netrecand deloc prin orase. Dar de la distanta puteti vedea catusi de putin imagini placute din imprejurimile Italiei.

Telepass – aici daca veniti pentru prima data in Italia (asa cum am patit eu) o sa va vina sa va dati cu capul de bariera, asta daca nici macar italiana aceea destul de rapida vorbita de robot nu o intelegeti. Dar va veti descurca, daca nu, intrebati la alti romani(caci sunt destui – la autocar).

Multe tunele (mai ales in regiunea Toscana – Italia)

Marea Mediteraneeana

Portul Santo Stefano

Poza din Orbetelo

Castelul de la Magliano (Toscana)

Statiunea Delfino (din Albinia)

Si iarasi Romania:

Imagini de la Mall-ul din Timisoara

Imagini din Sibiu:

Turnul Sfatului din Sibiu (se poate vizita contra unei taxe de 2 ron)

Cetatea de la Prejmer (Brasov)

Si ar mai fi multe imagini de aratat, insa mai bine va indrum (daca vreodata se va putea) sa mergeti sa vizitati tot ceea ce e frumos si merita vazut. Insa un sfat. Pentru cei care vreti sa ajungeti in Italia, nu faceti prostia sa mergeti cu masina personala – pe langa faptul ca sunt destui kilometri de parcurs (cca 2000 doar dus), taxele si amenzile va pot strica inceputul de vacanta. Incercati varianta cu avionul sau autocarul. E mai putin sotisitoare si lipsita de evenimente.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

